perjantai 25. syyskuuta 2009

59,8!

Sen verran nimittäin oli aamupaino tänään! Vaikka eilen tasoittelinkin vähän kasvispitoista ruokavaliotani kahdella mars-jätskipatukalla:)

Vähän huolettaa se, että nyt kun on saavuttanut sen "unelmapainon" joka minulla on aina ollut tuon alle 60-kiloa, ei tämä vielä riitä. Vielä löytyy ylimäärästä vaikka muille jakaa. Ehkä yritän sinne 56-kiloon tsempata, matka on enää niin lyhyt eikä merkkejä hidastumisesta (turhautumisesta) ole. Onneksi olen päässyt eroon niistä kesän hirveistä ruokakrapuloista, morkkiksista jotka saivat lähestulkoon itkun silmään kun söin jotain hyvää. Nyt suhde ruokaan on hyvä ja melkeinpä mitä vain syön, kohtuudella. Ilo on ollut huomata myös se, että maha on sen verran pienentynyt ettei se jaksa läheskään samanlaisia annoksia kuin ennen. Toissapäivänä viimeksi jäi ravintolassa puolet annoksesta lautaselle, niin yritä siinä sitten tarjoilijalle vakuutella että oli kyllä ihan oikeasti hyvää mutta kun ei jaksa:)

Mitkä teidän unelmamitat on? :)

3 kommenttia:

  1. Jep. Alle 60 olis aivan täydellistä, koska oon pituudeltani lyhyt niin olis kiva jos paino vastais pituutta :D

    Mut hei oon aina ihmetelly miten pystyt tohon, mut oon ihan sikaonnellinen että oot jo noin pitkällä! Toivottavasti tahti pysyy!

    VastaaPoista
  2. Nyt mullakin vasta vaikeimmat hetket alkaa, nimittäin painonhallinta:) Aiemmin kertyneet 72 kiloa ovat hyvä merkki siitä, ettei ko. laji ole ollut vahvin puoleni;) Jos minä olen (toivottavasti) tavoitepainossani vielä tämän syksyn aikana, olen satavarma että jokainen teistäkin onnistuu:) Projektille vaan kannattaa antaa tarpeeksi aikaa!

    VastaaPoista